tiistai 2. marraskuuta 2010

Blogien ihmeellinen maailma

Sain inspiraation oman blogin perustamiseen kaikista niistä ihanista sisustus- ja remontointiblogeista, joita olen netistä löytänyt. Olen suhteellisen tuore blogiharrastaja ja selaillut tarjontaa vasta muutamia kuukausia. Työni puolesta olen blogeihin tutustunut jo kauan aikaa sitten ja ehkä juuri siksi en olekaan aiemmin innostunut blogeista muuten kuin ammatillisesta näkökulmasta.

Olen yllättynyt ja innoissani, kuinka paljon upeita blogeja onkaan! Olen erityisesti ihastunut blogeihin, joissa vanhojen talojen omistajat kertovat elämästään vanhassa talossa, talojen kunnostamisesta ja sisustamisesta. Niistä saan innostusta oman unelmani toteuttamiseen. Visuaalisena ihmisenä tykkään blogeista, joissa on paljon kuvia. Toivottavasti saan pian oman bloginikin kuvitettua otoksilla matkan varrelta. Kuvista saa ideoita ja inspiraatiota. Kaikenlaiset tuunaus- ja askartelujututkin ovat tosi kiinnostavia.

Listailen tänne pikkuhiljaa listaa omista blogisuosikeistani. Vinkkaa ihmeessä, jos pidät blogia, josta saattaisin tykätä :)

Ei kommentteja: